Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 42
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Influenza delle emozioni sui processi risolutivi di studenti discuola superiore 1-gen-1998 Cerulli, Michele; Maracci, Mirko
Conjecturing and Proving in Problem-Solving situations 1-gen-1999 Mariotti Maria, Alessandra; Maracci, Mirko
Il piacere di porre problemi, il piacere di risolverli (The pleasure in posing problems, the pleasure in solving them) 1-gen-1999 Brondi, Mirco; Maracci, Mirko; Villani, Vinicio
The formulation of a conjecture: the role of drawings 1-gen-2001 Maracci, Mirko
Drawing in the problem solving process 1-gen-2002 Maracci, Mirko
Difficulties in Vector Space Theory: a compared analysis in terms ofconceptions and tacit models 1-gen-2003 Maracci, Mirko
On students' conceptions in Vector Space Theory 1-gen-2006 Maracci, Mirko
On some difficulties in Vector Space Theory 1-gen-2006 Maracci, Mirko
Integrating Research Teams: the TELMA approach 1-gen-2007 Cerulli, Michele; Georget Jean, Philippe; Maracci, Mirko; Psycharis, Giorgios; Trgalova, Jana
Students' difficulties in Vector Space Theory from two different theoretical perspectives 1-gen-2007 Maracci, Mirko
Il problema del raccordo Scuola Superiore - Università: un modo nuovo di pensare i precorsi di matematica 1-gen-2007 Di Martino, Pietro; Maracci, Mirko
Dai precorsi al progetto PORTA: lavori in corso sul problema del raccordo scuola superiore - università 1-gen-2007 Di Martino, Pietro; Maracci, Mirko
Technology Enhanced Learning in Mathematics: The cross-experimentation approach adopted by TELMA European Research Team 1-gen-2007 Artigue, Michèle; Bottino Rosa, Maria; Cerulli, Michele; Georget Jean, Philippe; Maffei, Laura; Maracci, Mirko; Mariotti Maria, Alessandra; Pedemonte, Bettina; Robotti, Elisabetta; Trgalova, Jana
Comparing theoretical frameworks enacted in experimental research: TELMA experience 1-gen-2008 Michele, Cerulli; Jana, Trgalova; Maracci, Mirko; Giorgos, Psycharis; Jean Philippe, Georget
Combining different theoretical perspectives for analyzing studentsdifficulties in Vector Spaces Theory 1-gen-2008 Maracci, Mirko
Connecting and integrating theoretical frames: the TELMA contribution 1-gen-2009 Artigue, Michèle; Cerulli, Michele; Haspekiam, Mariam; Maracci, Mirko
Casyopée dans la classe: comment les théories guident les scénarios pédagogiques d'usage 1-gen-2009 Cazes, Claire; Maracci, Mirko; Vandebrouk, Fabrice; Mariotti Maria, Alessandra
Casyopée in the classroom: two different theory-driven pedagogical approaches 1-gen-2009 Maracci, Mirko; Cazes, Claire; Vandebrouck, Fabrice; Mariotti Maria, Alessandra
The secondary-tertiary transition: beyond the purely cognitive 1-gen-2009 Di Martino, Pietro; Maracci, Mirko
The teacher's use of ICT tools in the classroom after a semiotic mediation approach 1-gen-2010 Maracci, Mirko; Mariotti Maria, Alessandra
Mostrati risultati da 1 a 20 di 42
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile