CONZ, ELISA

CONZ, ELISA  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE POLITICHE E SOCIALI  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 29 (tempo di esecuzione: 0.02 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Brand Identity in the Wine Industry: An Exploratory Multiple Case Study on Long Lasting Family Firms 1-gen-2019 Conz, Elisa; Magnani, GIOVANNA ANGELA IDA
Brand identity of long lasting family firms in the wine industry 1-gen-2019 Conz, Elisa; Magnani, Giovanna
Brand storytelling: come raccontare un'azienda 1-gen-2019 Conz, Elisa; Andrea, Fontana
Characterization of "pietra ollare" artifacts: archaeometric and petrographic approaches 1-gen-2013 Conz, Elisa; Bernini, D.; Rebay, Gisella; Riccardi, MARIA PIA
Chromatic alteration of Roman Heritage in Aosta (Italy) 1-gen-2013 Conz, Elisa; Appolonia, L.; Galinetto, Pietro; Riccardi, MARIA PIA; Tarantino, SERENA CHIARA; Zema, Michele
Chromatic alteration of Roman Heritage in Aosta (Italy). 1-gen-2012 Conz, Elisa; Appolonia, L.; Riccardi, MARIA PIA; Tarantino, SERENA CHIARA; Zema, Michele
Chromatic alterationof Roman Heritage in Aosta (Italy) 1-gen-2012 Conz, Elisa; Appolonia, L.; Galinetto, Pietro; Riccardi, MARIA PIA; Tarantino, SERENA CHIARA; Zema, Michele
La collezione di marmi antichi del Museo di Mineralogia dell’Università di Pavia 1-gen-2011 Conz, Elisa; Callegari, ATHOS MARIA; Riccardi, MARIA PIA; Messiga, Bruno
Comunicazione di marketing attraverso le generazioni: l'impresa familiare 1-gen-2019 Conz, Elisa
A dynamic perspective on the resilience of firms: A systematic literature review and a framework for future research 1-gen-2019 Conz, Elisa; Magnani, Giovanna
The excavation of Santa Maria in Passione and the silk industry in Genoa - Lo scavo in Santa Maria in Passione e l'indudtria della seta a Genova 1-gen-2010 Giannichedda, E.; Pera, R.; Basso, Elena; Conz, Elisa; Riccardi, MARIA PIA
Imprese familiari e marketing digitale: il caso del contesto vitivinicolo in Oltrepò Pavese 1-gen-2020 Conz, Elisa; Denicolai, Stefano
Innovation strategies for resilient SMEs: A case study in the Italian wine industry 1-gen-2016 Conz, E.; Denicolai, S.; Zucchella, A.
La pietra ollare nelle valli di Lanzo: approccio metodologico non invasivo per lo studio di caratterizzazione 1-gen-2013 Conz, Elisa; Bernini, D.; Rebay, Gisella; Riccardi, MARIA PIA
Le imprese familiari nell'era del Marketing 4.0 1-gen-2020 Conz, Elisa
A marketing perspective on reshoring: online corporate brand image and communication of reshored Italian companies 1-gen-2019 Conz, Elisa
The meaning and practice of tradition within long-lasting family businesses: a phenomenographic enquiry 1-gen-2020 Conz, Elisa; Beck, Franciele; Mucci, Daniel
Practicing resilience in family firms: An investigation through phenomenography 1-gen-2020 Conz, Elisa; William Lamb, Peter; De Massis, Alfredo
Practising Resilience in Family Firms: an Investigation through Phenomenography 1-gen-2019 Conz, Elisa; William Lamb, Peter
Product or corporate-focused? Emotional or detached storytelling? Corporate heritage communication strategies in long lasting iconic companies. 1-gen-2019 Conz, Elisa; Sacco, Federica