ANSELMI, GUIDO

ANSELMI, GUIDO  

DIPARTIMENTO DI SCIENZE POLITICHE E SOCIALI  

Mostra records
Risultati 1 - 5 di 5 (tempo di esecuzione: 0.008 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Affordances-based brand relations: an inquire on memetic brands on Instagram 1-gen-2021 Caliandro, Alessandro; Anselmi, Guido
Fake news e Covid-19 su Twitter: un caso di Infodemia? 1-gen-2021 Caliandro, Alessandro; Anselmi, Guido; Sturiale, Valentina
Mapping users’ participation in brand publics: Toward a typology of styles of digital consumption 1-gen-2024 Caliandro, Alessandro; Anselmi, Guido; Arvidsson, Adam
Studying ageism on social media: an exploration of ageing discourses related to Covid-19 in the Italian Twittersphere 1-gen-2021 Caliandro, Alessandro; Garavaglia, Emma; Anselmi, Guido
The Platformization of Consumer Culture: A Digital Methods Guide 1-gen-2024 Caliandro, Alessandro; Gandini, Alessandro; Bainotti, Lucia; Anselmi, Guido