Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 84
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Technology framework e ruoli organizzativi ad elevata differenziazione nei processi di cambiamento tecnologico. Il caso dell’ICT per il digital imaging, working paper 1-gen-2009 Francesconi, Alberto
How user-generated contents impact on knowledge creation and control 1-gen-2009 Francesconi, Alberto; Cioccarelli, Gabriele; Dossena, Claudia
Web corporate reputation e web communityun caso aziendale 1-gen-2009 Cioccarelli, Gabriele; Dossena, Claudia; Francesconi, Alberto
Web Reputation Management Systems: An Empirical Experience 1-gen-2009 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Online reputation of professionals and their performance in websites for contractor management 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Un approccio di analisi e progettazione dei distretti culturali 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Cioccarelli, Gabriele; Dossena, Claudia
Online reputation within e-marketplaces for professional e-services 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Creatività e web community: quando la creatività risiede all’esterno dell’organizzazione. un caso empirico 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Cioccarelli, Gabriele; Dossena, Claudia
E-marketplaces for professional e-services: trust, reputation and performance 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Interaction and collaboration within Web Communities 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
The role of Web-based collaborative systems in supporting firms creativity 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Claudia, Dossena
Web reputation management systems as strategic tools 1-gen-2010 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Professional online reputation and performances. An empirical analysis 1-gen-2011 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
I sistemi informativi nell'organizzazione d'impresa 1-gen-2011 Francesconi, Alberto
When Innovation Resides Outside the Firm Too: The Case of Roland Online Community 1-gen-2011 Francesconi, Alberto
When innovation resides outside the firm: the case of Roland online community 1-gen-2011 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Social media and ‘online communities of creation’: new ways to support innovation. A case study 1-gen-2011 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
IS and Organization for Online Corporate Reputation Management 1-gen-2012 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Solar System. A New Way to Model Online Communities for Open Innovation 1-gen-2012 Francesconi, Alberto; Bonazzi, Riccardo; Dossena, Claudia
Intersecting technical knowledge, marketing experience and customer activities to innovate 1-gen-2012 Francesconi, Alberto; Dossena, Claudia
Mostrati risultati da 41 a 60 di 84
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile