PAZZAGLIA, ROBERTO
PAZZAGLIA, ROBERTO
CAUSALITY STRUCTURES AND FALSIFICATION PROCESSES IN ARGUMENTATIVE REFUTATIONAL TEXTS.
2007-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto
Conceptual Maps And Computer Lab: Learning, Cognition and Metacognition
2008-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto
Le emozioni morali
2004-01-01 Pagnin, Adriano; Pazzaglia, Roberto; Zanetti, MARIA ASSUNTA
Locativi spaziali della lingua italiana e competenze definitorie in un campione di bambini con disturbo specifico di apprendimento (DSA)
2009-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Bergonzoli, Silvia; Pazzaglia, Roberto; P., Sturla
Metacognitive knowledge and narrative text comprehension
2005-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Bianchi, Francesca; Pazzaglia, Roberto
Psicologia dei Processi di Comprensione Testuale. Approcci Teorici e Modelli Esplicativi
2011-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Pazzaglia, Roberto
Sviluppare il pensiero divergente e le potenzialità creative: il ruolo dell’adulto nei contesti di apprendimento
2008-01-01 Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto
Using Eye-Tracking to Study Reading Patterns and Processes in Autism with Hyperlexia Profile
2012-01-01 Pazzaglia, Roberto; A., Ravarelli; A., Balestra; S., Orio; Zanetti, MARIA ASSUNTA
Using moral dilemmas to evaluate adolescents’ moral reasoning: an experience with the structured dilemma
2008-01-01 Pazzaglia, Roberto; Renati, Roberta; Zanetti, MARIA ASSUNTA; Pagnin, Adriano
“Analyzing Text Comprehension Deficits in Autism with Eye Tracking: A Case Study”. (HSI 2010)
2010-01-01 Balestra, A.; Boso, M.; Orio, S.; Pazzaglia, Roberto; Ravarelli, A.; Zanetti, MARIA ASSUNTA
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
CAUSALITY STRUCTURES AND FALSIFICATION PROCESSES IN ARGUMENTATIVE REFUTATIONAL TEXTS. | 1-gen-2007 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto | |
Conceptual Maps And Computer Lab: Learning, Cognition and Metacognition | 1-gen-2008 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto | |
Le emozioni morali | 1-gen-2004 | Pagnin, Adriano; Pazzaglia, Roberto; Zanetti, MARIA ASSUNTA | |
Locativi spaziali della lingua italiana e competenze definitorie in un campione di bambini con disturbo specifico di apprendimento (DSA) | 1-gen-2009 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Bergonzoli, Silvia; Pazzaglia, Roberto; P., Sturla | |
Metacognitive knowledge and narrative text comprehension | 1-gen-2005 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Bianchi, Francesca; Pazzaglia, Roberto | |
Psicologia dei Processi di Comprensione Testuale. Approcci Teorici e Modelli Esplicativi | 1-gen-2011 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Pazzaglia, Roberto | |
Sviluppare il pensiero divergente e le potenzialità creative: il ruolo dell’adulto nei contesti di apprendimento | 1-gen-2008 | Zanetti, MARIA ASSUNTA; Miazza, Daniela; Pazzaglia, Roberto | |
Using Eye-Tracking to Study Reading Patterns and Processes in Autism with Hyperlexia Profile | 1-gen-2012 | Pazzaglia, Roberto; A., Ravarelli; A., Balestra; S., Orio; Zanetti, MARIA ASSUNTA | |
Using moral dilemmas to evaluate adolescents’ moral reasoning: an experience with the structured dilemma | 1-gen-2008 | Pazzaglia, Roberto; Renati, Roberta; Zanetti, MARIA ASSUNTA; Pagnin, Adriano | |
“Analyzing Text Comprehension Deficits in Autism with Eye Tracking: A Case Study”. (HSI 2010) | 1-gen-2010 | Balestra, A.; Boso, M.; Orio, S.; Pazzaglia, Roberto; Ravarelli, A.; Zanetti, MARIA ASSUNTA |